شیوه برخورد با 7 نوع مشتری قسمت 4
نوشته شده توسط : الهام جوادپور
  1. خریدار پرخاشگر

کنترل این نوع خریدار مستلزم مهارت فراوانی است، زیرا او با یافتن کوچکترین بهانه ای به بحث و جدل می پردازد . یک اصل اساسی در تجارت و بازرگانی می گوید: "همیشه حق با مشتری است، حتی اگر اشتباه کند. فراموش کنید هدف شما انجام معامله است و نه اثبات اشتباه مشتری". به هر حال پیروزی در مباحثه، به قیمت از دست دادن مشتری هرگز هدف فروشنده حرفه ای نیست.خریدار پرخاشگر خیلی مزاحم و دست و پاگیر است. او در برابر هر سخنی، به بحث و جدل می پردازد، در برابر هر عقیده ای سوالی مطرح می کند و صحت و سقم هر نکته را می آزماید. به هر تقدیر بکوشید اطلاعاتی را درباره او کسب کنید و در عین حال هرگز در بازی اش شرکت نکنید. سپس در نهایت شکیبایی و خویشتنداری، گفت و گو را تا حصول بک نتیجه قطعی ادامه دهید.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: